söndag 22 januari 2012

Söndag

Blus/Tunika H&M Klocka Ur&Penn
Jag har fått pikar om dålig uppdatering på senare tid. Dock har inte min tid räckt till nu på sistonde. Har för mycket jag måste göra och för mycket jag vill göra. Jag hinner inte med allting just nu och det känns som om jag snart ska ramla omkull. Samtidigt som jag är medveten att jag om sex månader kommer skrika av lycka i samband med att jag springer ut från min skola så är jag ändå rädd. Jag är livrädd för att gå ut från mitt trygga liv ut i världen och slåss mot mina mål. Men för stunden trivs jag, dock skulle jag inte säga ifrån om någon gjorde mina tusen inlämningar, prov och alla böcker som ska läsas men som inte hinns med. Ska avluta detta inlägg innan det blir för negativt haha

2 kommentarer:

  1. Jenny du är en så himla fin och underbar vän, du har verkligen allt en äkta vän kan ha. och du behöver inte vara rädd för framtiden, sikta mot dina mål. Du är inte den som ger upp i första taget därför vet jag att du kommer lyckas bra i livet. Du kommer att få allt du någonsin drömt om vännen och jag hoppas att jag får vara vid din sida och dela det med dig hela livet, för du är bäst!

    SvaraRadera
  2. Tack vännen! Gud vad gullig du är. Jag är så glad att jag har en vän som dig, du är helt fantastiskt. Vi ska uppleva så mycket mer du och jag. Och vi börjar med London!
    Puss

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten åsikt! :*