måndag 30 januari 2012

Måndag

Linnea & jag


Jag och Heléne (helenehellstrom.devote.se)

Heléne, Sara & jag


Jag & Linnea


Matilda, Heléne, jag & Linnea



Jag & Linnea


Jag har mina stunder. Jag kan bli arg, ledsen, förtvivlad, irriterad, sur och allmänt jobbig att ha att göra med ibland. Men ändå trampar jag bara högre och högre på stegen och känner att allt runt omkring mig är värt så mycket mer än jag förut tänkt. Jag har mina vänner som jag tycker så otroligt mycket om. Dem finns där jämt för mig, det spelar ingen roll om jag är ledsen och förtvivlad, dem finns där. Precis närsom helst. Ingenting har någon betydelse, ni dömmer inte mig. Jag vill förklarar hur stolt jag är över er. Ni är helt fantastiska. Jag vill se alla era framsteg senare i livet när skolan bara är ett minne vi har i våra huvud. Jag är glad att jag har er. Så otroligt glad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten åsikt! :*