onsdag 25 januari 2012

Onsdag

Idag hade jag tid hos käkkirurgen, för en helt vanlig undersökning, iallfall vad jag trodde från början. Han valde att testa att bedöva min vänstra käkled för att se hur käken reagerade och sen beslöt han att en annan operation skulle passa mig bättre, då man tar hjälp av en liten kamera som ska in i käken precis framför örat. Han skulle bara kolla på mina magnetröntgen bilder för att se så det går att göra den typen av operation. Så nu väntar jag på ett samtal, för att få reda på om det går.
Och Bedövningen släppte för fyra timmar sen ungefär, så har setat och pluggat med halva ansiktet "förlamat" men nu är jag back on track. Trodde jag, fram tills jag råkade röra till käken på något vis så nu ligger den i helt fel läge och den vägrar komma tillbaka till det "riktiga" läge, men den bör väl hoppa tillbaka snart förhoppningsvis för detta är icke skönt.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten åsikt! :*