söndag 25 juli 2010

sunday

Har spenderat min söndagskväll med Hanna, lite chips och några skit program som rullade på tv;n medans vi tjatrade på haha. Hade jätte trevligt iallfall. Men till det jag faktist skulle skriva var att min cykel blev snodd när vi var i Stockholm nu i några dagar. Jag låser alltid min cykel med dubbla lås bara för att min förra blev snodd för knappt ett år sen? Och sen när jag kommer hem så hade dom klippt sönder slanglåset, vajern? Med en bultsax. Så det ända minnet jag har kvar av min cykel nu är en sönderklippt vajer! Så nu ska vi köpa en skit cykel. Tänker inte köpa ännu en cykel för 4500 tusen som ändå kommer bli snodd nästa sommar. Jaja, var bara tvungen att berätta. Inte för att någon bryr sig men ja, nu vet ni!
/Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten åsikt! :*