lördag 17 mars 2012

Lördag

Jag har en sådan otrolig beslutsångest. Jag kan inte bestämma mig om jag fortfarande vill åka till USA, jag vet inte om det egentligen är det jag vill i livet. Jag har redan skickat in en ansökan till STS och måste bara betala ansökningsavgiften för att få gå på en interljuv. Men jag kan inte bestämma mig.
Jag har så länge velat åka till USA och fortsätta leva där en tid framöver men när jag väl är så nära och har möjligheten så blir jag plötsligt osäker. Osäker när det gäller att lämna det jag har här och fly bort för ett år. Jag får dock två veckors semester och jag kan avbryta om jag inte trivs men det är så svårt. Jag tänker bara fram och tillbaka hela tiden. Tänker på det positiva och det negativa. Men för tillfället känns beslutet alldeles för stort för mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten åsikt! :*